søndag 6. mai 2012

Deilig søndag!

Ja, det er deilig med søndag når sola skinner og man har god tid...
Tid til å pusle litt i hagen, bake litt, vaske litt klær, 
og avslutte kvelden med gode venner og grillings...
Skulle tro det var sommerferie... 


"Karl" har fått en fin plass i hagen.... Her sitter han og passer på!!!
Det er NydeligFlott for Lambi å tusle fritt rundt...
Hakuna Matata
...ingen bekymringer...
Ja, livet er Herlig på dager som denne.
Ha en strålende kveld alle sammen!!!
og Lambi...



7 kommentarer:

  1. Har virkelig sansen for Karl. Flott fyr i fin hage.
    Klem, Drude

    SvarSlett
  2. Herlige hagebilder, det er så godt nå når alt spretter fram.
    Flott ny heading hos deg.
    Klem Veronica

    SvarSlett
  3. Så herlige bilder.
    Deilig med sol og lat søndag.
    Flott hage dere har.

    Fin ny uke til deg!
    - AC

    SvarSlett
  4. Hei på deg.
    Å så herlige søndags bilder fra din flotte hage, her snør det litt i dag....
    Ønsker deg en riktig fin kveld, og en glad ny uke!
    La oss håpe på sol og varme til oss alle ;))
    Klem, Monica

    SvarSlett
  5. Den hagen skulle jeg likt å ha ;)
    Så bra at du har kost deg denne søndagen...
    Og takk for din fine kommentar.
    Jeg legger meg til som følger jeg!
    Klem May Helen

    SvarSlett
  6. Dette var hagen sin, det- virkelig flott!:))

    Jeg elsker slike dager man ikke skal noe spesielt, man kan rusle rundt i hagen, plante litt, rydde litt, sole seg litt og grille deilig mat- elsker grillmat også;))

    Finfin uke til deg!:)
    Klem Janne:)

    SvarSlett
  7. Takk for fin kommentar hos meg :)
    Så herlig med finvær, og masse fine blomster i hagen! Lengter etter litt skikkelig sommervarme nå!

    Fin kveld til deg!

    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen noen ord!
Det varmer i et ivrig Blogger-hjerte!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...