søndag 6. mai 2012

D.I.Y kubbelys

En vennine etterlyste en gang et innlegg om 
hvordan man stryker servietter på kubbelys...
Jeg ville teste de jeg allerede hadde laget og se om servietten tok fyr...
Det gjorde den ikke...
Så her kommer fremgangsmåten...i bilder :-)
 Du trenger kubbelys, serviett, avis, saks og strykejern
 Klipp servietten så den passer rundt lyset.
 Dra av de hvite lagene
 Se at den når rundt, og er rett
 Stryk med svak varme
og ha avisen under
 Stearinen smelter og går igjennom servietten...
Pass på at det skjer overalt..
 Så enkelt er det!!!
Stryk med strykejernet på avisen
for å få bort stearinen som sitter igjen på jernet...

Nå kan lyset pynte opp på veggen... 
Sammen med de andre gjenstandene med samme motiv, 
på min NydeligFlotte kommode !
Heisann....der er vist jeg med også jo...
* hihi *

 Plutselig var det så gøy å ta bilder i speilet...
Jaja....de får bli med på bloggen de også da...
 Sånn!
Ha en NydeligFlott søndag kjære leser!!!
Her er det strålende sol,
så nå må jeg ut i hagen og klippe gresset og nyte denne flotte dagen!!!




7 kommentarer:

  1. Tusen takk! Digger slike steg-for-steg-med-bilde forklaringer. Da kan det hende jeg våger å prøve selv også. hihi!

    SvarSlett
  2. Takk for tipset!! Dette skal jeg teste ut.

    SvarSlett
  3. For å unngå talg på strykejernet er det noen som bruker matpapir utenpå servietten :) Bare et tips!

    SvarSlett
  4. Smart, har tenkt på det lenge, men ikke kommet igang enda ;) Så denne skal jeg huske på! :) Ha en fin søndag! :)

    SvarSlett
  5. Flott tips. Dette skal jeg prøve :)

    SvarSlett
  6. Så fine de lysene ble! :) Et flott tips! :) Stilig på kommoden din med flere gjenstander med samme motiv :)

    Ha en herlig kveld og kos deg, så håper vi på en solrik uke :)
    Klem og kos Lisa:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen noen ord!
Det varmer i et ivrig Blogger-hjerte!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...