torsdag 14. juni 2012

Et lys for Signe

Hvis lille Signe hadde overlevd svangerskapet, ville terminen vært i dag...!
* 14.06.12 *
Det kjennes i et mammahjerte!
Jeg fikk fri fra jobb i dag.
Så jeg tok dagen imot med et smil om munnen, og gjorde det beste ut av den!!
Jeg har vasket huset...
Vært på Fretex en tur...
Handlet mat...
Blukket blomster og tent lys på Signe´s lille grav...
<3
<3
<3
I kveld skal jeg tenne masse lys for min lille prinsesse...
og prøve å tenke positive tanker om framtiden!
Kanskje blir vi foreldre snart igjen?!?
Ønsker deg en NydeligFlott torsdagskveld!!!



10 kommentarer:

  1. Så fint at du har brukt denne dagen til å gjøre hyggelige ting OG til å minnes lille Signe! Jeg skal tenne et lys for henne ikveld:)Marie

    SvarSlett
  2. Historien din er så sterk, og jeg kan ikke engang forestille meg hvordan det er å møte en dag som denne. Godt at du har gjort noe fint ut av den :-)
    Ønsker deg en fin kveld, kos deg med minnene om en liten stjerne ♥
    Klem

    SvarSlett
  3. Så fine lys du har tent for den vesle prinsessa!Kan tenke meg at dette er ein svært spesiell dag for dokke... Eg las historia di for ei stund sidan og blei fullstendig grepet. Den er så sterk og levende fortalt. Tusen takk for at du delte!
    Håper du får ein fin kveld og klarer å tenke positive tanker:)
    Hilsen Sigrid:)

    SvarSlett
  4. Tenker på deg! Bra du klarer å gjøre noe godt ut av denne spesielle dagen. Det kommer mange sånne dager hvor man føler ekstra mye på savnet og det som skulle ha vært, da er det viktig å gjøre noe hyggelig for seg selv :) Vet jo at termindagen er ekstra ekstra vanskelig. Tenner ett lys for Signe i kveld!

    Klemmer

    SvarSlett
  5. Nydelige lykter du tenner for den lille jenta di.
    Fryktelig trist når ting ikke går som de skal.
    Håper dagen likevell har vært fin. <3

    Klem

    SvarSlett
  6. Hei.
    Så fint at du klarer å gjøre koselige ting som du liker på en dag som denne. Vet jo hvordan det føles, og føler virkelig med deg. Hun vil alltid være i ditt hjerte, hvor gode og triste minner oppbevares. Tente et lys jeg også.
    Klæm Elizabeth.

    SvarSlett
  7. Så flink du er og veldig sterk.
    Kjempefin lykt du har laget.
    Stor klem Hege

    SvarSlett
  8. Kjære Julievennen..<3 Nå vil jeg bare gi deg en god varm klem <3

    Så flink du er som klarer å se fremover og tenke positivt på denne dagen. Du er ei så herlig jente, og jeg unner dere alt godt :)

    Tenker masse på deg. Tenner et lys i kveld for Signe jeg og <3

    Mange mange klemmer Lisa:)

    SvarSlett
  9. Sender deg en kjempe stor klem.
    Mange store klemmer fra Tonje Merethe

    SvarSlett
  10. Så uendeleg trist.
    Sender varme tankar til deg.
    Klem frå Mari

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen noen ord!
Det varmer i et ivrig Blogger-hjerte!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...