onsdag 29. mai 2013

Sofus smaker på grøt...

...for første gang!
Og når man har baby (og blogg) så tar man jo da bilder av ALT
* hihi *
Vi fikk en prøvepakke med risgrøt...
(den var i en av gratisboksene man kan få når man er gravid)
Stakkars Sofus, det så ikke ut som grøten var så god i begynnelsen...
Men jeg trøstet meg med det jeg har lest:
"At babyer lager grimaser når de smaker noe nytt"

Jeg måtte mose litt banan oppi tilslutt.
Da smakte den bedre 
...det synes ihvertfall jeg... 
* knis *
 Mmmm...det synes Sofus også!!
* Jeg er fortsatt glad i deg Mamma *
Hihi, søteste Sofusen min!
<3
Et tips til mine gravide følgere:
Ikke gå glipp av gratisboksene du kan motta som gravid!
Her er innholdet i boksen fra Apotek1...
Kjekt å ha.
Vi bruker fortsatt babyolje, sinksalve og våtservietter fra gratispakkene!
Jeg elsker alt som er gratis!!!
Her er linker til boksene:
Rimi
Libero

I dag er det øs-pøs-regnvær, så jeg og Sofus koser oss inne...
Hmm...kanskje vi skal smake på litt grøt i dag og?!?
* hihi *

5 kommentarer:

  1. Så fin han er :) Sleng deg med på give awayen min om du vil :)
    ha ein NYDELIG FLOTT dag ;)
    klem amalieshus

    SvarSlett
  2. Så herlige ansiktsuttrykk! :) Og godt han likte grøten etter hvert , hehe.

    SvarSlett
  3. Så nydelig han er er, er jo så lenge siden jeg selv hadde små barn (19 år)men husker ennå grøt smakingen første gang ;) Nyt tiden. Ha en fin fin dag. Hilsen Tone

    SvarSlett
  4. Så herlige utrykk:))skjønne han er❤

    SvarSlett
  5. Kjenner meg sånn igjen! Guten min som no er 5 berre spytta ut grauten når eg gav han, tok si tid å lære han å spise :-) elles må du fortsette å blogge! Eg har holdt på berre nokon månedar, og ser konkurransen om kommentarar og følgerar er stor. Men sjølv om ein ikkje får kommentarar er det mange som er innom og les likevel, er berre litt tidkrevende å legge igjen kommentar, det merkar eg sjøv. Fine bilder du presenterer :-) God helg! Klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen noen ord!
Det varmer i et ivrig Blogger-hjerte!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...