mandag 24. juni 2013

Nattbord eller nattstol?

Ja, hvorfor ikke bruke en stol som nattbord??
* NattStol *
Det blir vel NydeligFlott...
Stolen (som min pappa skulle brenne opp) reddet jeg i siste liten, sammen med fem andre...
Jeg elsker spillet i treverket, så jeg har ikke villet male den....enda...
Men jeg har trukket den om da, med litt stoffrester...
Og siden det var så mye liv i treverket valgte jeg et nøytralt stoffstykke,
slik at uttrykket ikke ble for rotete!
Hva synes du?
NydeligFlott NattStol?
* hihi *
Pimp opp en fyrtikkeske med litt fint papir...
Lysestaken er et loppefunn, som jeg har sprayet grå!
Det NydeligFlotte klesskapet er fra Ikea . . . Elsker de doble dørene!
 Nattstolen skal få stå på gjesterommet...
En kul idé og flere bilder av gjesterommet får du se litt senere i uka!


3 kommentarer:

  1. Veldig koselig! En nattstol med sjel! :)

    SvarSlett
  2. Superfin stol! Jammen godt du fikk redda den!:)Gleder meg til å sjå resten av gjesterommet!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen noen ord!
Det varmer i et ivrig Blogger-hjerte!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...