fredag 4. oktober 2013

Møbelet er ferdig!

 * TaaDaaa *


Sofus og jeg kjøpte stolen på et bruktmarked i forrige uke, 
og hver dag denne uka har stolen fått seg noen malingstrøk...
Endelig ble den ferdig!
* smile *


Ble den ikke NydeligFlott?
Den ligner litt på stolen jeg har nede på hobbyrommet mitt, ikkesant?!?
* NydeligFlottDesign *


Sofus prøvesitter og prøvesmaker den nye stolen sin...
Likte du fargene? Da kan du finne fargekodene HER


Nå er det endelig helg!!
Hva er dine planer?
Her blir det nachos og The Voice i kveld, 
og fårikål med koselige gjester i morgen!

Goooood Heeeeeelg !
* knis *


10 kommentarer:

  1. Så stilig !!!!
    Jeg likte så godt fargekombinasjonen.
    Sofus er superheldig :)

    Ha ei fin helg
    Gleder meg til pizza og The Voice i kveld ;)
    Janne

    SvarSlett
  2. Stilig!
    Tipper Sofus trives godt i stolen også. Barn som er så glad i farger :)

    God helg!

    SvarSlett
  3. Sofus må da være langt framme for alderen? Han ser så stor ut der han prøvesitter den nye lekre stolen sin. Du er flink med farger. Kos deg i helgen. Jeg skal også se the voice

    SvarSlett
  4. Så fin den ble! Nydelige fargekombinasjoner!

    Ha en fin helg!


    Klem

    SvarSlett
  5. Kjempefin stol - herlig design på stolen! :D Fargene sklir rett inn hos deg. Her blir det skogstur på søndag, evt bollebaking om det blir dårlig vær :) Deilig med helg! Kos dere i kveld og med middaagsgjester :) Stor klem fra Lite hi

    SvarSlett
  6. For en flott stol!!! :) Elsker stilen! Ha en fin helg. Klem

    SvarSlett
  7. herlige farger på stolen og ikke minst masse ispirasjon fra et nydelig rom! Love it!
    Ha en fin helg
    klem Cathrine

    SvarSlett
  8. Så herlige farger på stolen,kan tenke meg han trivst oppi der❤️

    SvarSlett
  9. Heldige Sofus og den stolen ble bare helt nydelig!!
    Ta en titt inn på bloggen min og jeg håper du blir glad :-)
    God helg søte deg!
    klem Vibeke

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen noen ord!
Det varmer i et ivrig Blogger-hjerte!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...