lørdag 7. desember 2013

Mere smekker...

På 5 dager har jeg klart å sy 14 smekker! 
* stolt *


10 stk er pakket og klare for å sendes til sine nye eiere, og to er holdt av.


Men det er to søte smekker som enda ikke har fått nye eiere. 
Og jeg tror ikke Sofus ville kle dem spesielt godt,
så rop ut om du er intressert i å kjøpe en av dem!!



Jeg har allerede fått inn flere bestillinger, så til uka er det på´n igjen!
Men jeg har tid til å sy noen til, så om du ønsker å bestille en, så si ifra!

Nå tar jeg velfortjent fri fra smekkefabriken, for i kveld er det julebord!!!

( Beklager all smekkebloggingen, 
det er jo det jeg driver med om dagen, 
så det ville vært unaturlig å blogge om noe annet…)

1 kommentar:

  1. Jeg er så imponert av disse smekkene, altså! De er aldeles geniale
    og vakre! Du er sannelig dyktig. Kan jeg spørre hvor du har bestilt de
    NydeligFlott-e merkelappene hen? Ha en fin kveld!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen noen ord!
Det varmer i et ivrig Blogger-hjerte!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...