onsdag 5. mars 2014

Soverom...

Jeg skrev i et tidligere innlegg at jeg ikke ville vise dere bilder av soverommet vårt,
siden det var så fult av rot og møbler…
Vel, nå vil jeg heller takke Nib som gav oss bloggere utfordringen
Å dra gardinene til side, re opp senga og vise fram soverommene våres…


Og siden det nye sengeteppet mitt ble ferdig i tide, 
fikk jeg ånden over meg, 
og ryddet litt inne på det ellers så rotete og trange rommet.


Sengen er fra Fagmøbler, og det var kjærlighet ved første blikk.
Og jeg synes den bare ble enda finere nå som den 
fikk på seg det hjemmelagde lappeteppet mitt!!
Puta, som ligner en HAY -pute, har jeg også sydd selv.
Og nå har jeg planer om å sy enda noen til…
De NydeligFlotte skapene er fra Ikea!
Jeg ELSKER de doble dørene,
og at lyset inni den slår seg på automatisk når man lukker opp dørene!


På veggen henger hånd og fotavtrykkene til våre to barn!
De "store" avtrykkene til Sofus, 
og de bittesmå avtrykkene til vår lille engel, Signe!


* Små hender og føtter setter også store spor *


Pompomsene jeg lagde til Sofus sin 1. års dag, 
har flyttet inn på soverommet, og pynter opp den store hvite veggen.


Hallo, Sofus… Linselus!
* hihi *


Lysestaken er et loppefunn, som var messingfarget, 
før jeg sprayet den grå…


Håper dere setter litt pris på farger denne gangen da…
Jeg tviholder på min egen stil, og satser på å vinne…. som alltid!
* knis *


8 kommentarer:

  1. Flott soverom da! Og så stilig det nye sengeteppet var, fikk lyst til å lage et selv.. Herlig liten linselus også:)) Lykke til i utfordringen:))

    SvarSlett
  2. Herlig sengeteppe og flott bidrag.
    Lykke til!

    Fin dag til deg!
    - AC

    SvarSlett
  3. Fantastisk sengeteppe du har laget og kjempefint soverom!
    Herlig med litt farger:-)

    Lykke til!

    Klem

    SvarSlett
  4. Hei, jeg vil bare si at du har det kjempe fint hjemme hos deg! Jeg har fulgt med på noen andre bloggere en stund og de hadde alle den samme stilen (svart, hvit, kobber), og så ut til å bare kopiere hverandre hele tiden. Men så snublet jeg over insagrammen din, og var med en gang solgt! Tusen takk for god inspirsajon, elsker stilen din! Nå er jeg fast leser av bloggen din! :)

    SvarSlett
  5. For et fantastisk herlig sengeteppe!
    Lykke til i utfordringen.

    SvarSlett
  6. Du, jeg kom på en sak her en natt. Eller tidlig morgen om du vil ;) Et forslag, du virker jo å ha forelsket deg i lappetepper, hva med å laget et miniteppe som et bilde? kanskje helt høl i huet, men du har jo mye hjemmelaget på veggene så jeg tenkte at kanskje det hadde vært litt morsomt ;) et lite lappeteppe med små ruter i en ramme :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Genial ide :-)
      Så gøy at du ligger og tenker ut kreativiteter til meg, midt på natta :-P
      Det må selvsagt prøves ut!!!

      Slett
    2. Haha, ja du veit, jeg har ikke tid til akkurat det selv så da må noen andre gjøre det ;) knis :)

      Slett

Tusen takk for at du legger igjen noen ord!
Det varmer i et ivrig Blogger-hjerte!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...