fredag 11. april 2014

Fra duk til ridder-vimpelrekke

"Duken" jeg lagde i går ble til en liten vimpelrekke...


Synes ikke du også at peisen ser ut som en liten ridder-borg med vimpelrekka på ?!??


Ridder-Sofus synes den var gøy å leke med!!
Jeg tenker at vimpelrekka skal få bo på Sofus sitt rom etter påske...


I dag fikk jeg kjøpt EKTE tekstilmaling, 
så imorgen skal jeg leke meg med mere potettrykking!!


Jeg har lyst til å lage en "cross-mønstret" pute, og et par duker...
Jeg kjøpte gule servietter også, 
så det blir nok et par kubbelys med "cross" til påske også...

Stryke serviett på kubbelys D.I.Y finner du HER


I dag ble potettrykk-tipset mitt 
publisert på nettsiden foreldremanualen.no
* gøy *

Ønsker deg en NydeligFlott og kreativ helg!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen noen ord!
Det varmer i et ivrig Blogger-hjerte!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...