lørdag 10. mai 2014

Festlige tider...

17. mai er like rundt hjørnet, 
så Nib-jentene utfordrer oss til å vise hvoran vi pynter opp til slike festlige tider...


17. mai for oss er en veldig travel, slitsom, lang, og super morsom dag!!!
Mannen min og jeg står opp kl 06.00
Vi marsjerer i korps ( Kambo, Kor & Kamping ) HELE dagen (!!!)
Jeg med stortromma på magen, han med bråkete lokk...


Så å stelle i stand til 17 mai feiring på ettermiddagen 
er noe vi har erfart at vi ikke orker!
Men vi skal selvsagt pynte med et flagg eller to!
* Hipp Hurra *


Med gnagsår på føttene og blemmer i hendene, 
håper vi på deilig sommervær, 
slik at vi kan slappe av på verandaen resten av den festlige dagen!


 Og om noen skulle lure, 
så skal Sofusen vår være trygt plasert hos mormor!
Med et flagg i den ene hånden, og en krone-is i den andre... 
...tror jeg at også han kommer til å få en NydeligFlott 17. mai feiring!


Hipp Hurra!


Dette bildet ble tatt kl 06.30 på 17. mai i fjor...

Håper dere liker mitt ( som vanlig litt annerleders ) bidrag !!!

2 kommentarer:

  1. Liker selvsagt bidraget ditt! :) Dere har fått det så koselig der ute!
    Lykke til med spillingen 17. mai! :)

    Klem fra Lite hi

    SvarSlett
  2. Love it! Jeg vil også ha en så fin plass ute!:) så gøy 17-mai tradisjon dere har da. Ser for meg Sofus med en liten tromme neste år;) hi hi. Nydelig dag til dere!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen noen ord!
Det varmer i et ivrig Blogger-hjerte!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...