fredag 23. mai 2014

NydeligPasta!

For en del år siden var jeg på en jentetur til Gøteborg...
Og noe av det jeg husker best fra turen, 
var da vi satt ute på en café og spiste en 
NydeligGod lunsj i deilig solskinn.
Vi drakk hvitvin og spiste hverdens beste pastarett...

Jeg har lenge drømt om å få smake pastaretten igjen, 
og jeg har prøvd å lage den selv mange ganger...

Og nå har jeg ENDELIG fått til noe som minner om den!!
Så da bare må jeg legge ut oppskriften her på bloggen, 
slik at jeg ikke glemmer den igjen


NydeligPasta :

For to persjoner

1 pk fersk tagliatelle (250g)
1 gulrot
1/2 squash
1 bunt aspasges
Parmesan
Fersk Basilikum
olje, salt, pepper

Del gulrot og squash i to og kutt de i tynne skiver. 
Del asparges på langs...
Kok pastaen, som annvist på pakken, samtidig som du raskt steker grønnsakene i en panne med litt olje.
Krydre grønsakene med bittelitt salt og pepper

Server med ( MASSE ) parmesan og basilikum!!!

* Bon apetit *





Ps. Dere kan fortsatt stemme på MEG i Nib finalen!!!!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen noen ord!
Det varmer i et ivrig Blogger-hjerte!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...