torsdag 25. februar 2016

Tallerkenhylla...

...kjøpte jeg i fjor sommer, på den NydeligFlotte interiørbutikken 
Møllerens hus, i Strømsfoss.

Jeg hang den opp på kjøkkenet, 
men så straks at fargen på hylla 
ikke passet sammen med fargen på kjøkkenveggen min.
Hylla var "møkkete" beige, og det sto absolutt ikke til min hjemmeblandene
turkis/mint/grønne veggfarge...


Så i dag, over et halvt år senere, tok jeg mot til meg og skrudde den ned,
for å gi den et strøk maling....


Jeg gikk for Annie Sloans kalkmaling... 
Først et strøk med fargen Provence,
så et strøk "tørrbørsting" med fargen Pure.
Tilslutt la jeg på bittelitt mørk voks her og der, 
for så å avslutte det hele med et lag klar voks...


Det er så gøy å male med denne malingen. 
Og nå passer hylla mye bedre inn på kjøkkenet!!!

* Endelig *


Vi blogges...


2 kommentarer:

Tusen takk for at du legger igjen noen ord!
Det varmer i et ivrig Blogger-hjerte!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...