søndag 17. april 2016

Nå har jeg endelig...

...lært meg å hekle på ordentlig!
 Etter en fridag med studering av videoer på youtube,
og litt øving på noen små tepper, 
kunne jeg på lørdag endelig begynne å helke på dette runde teppet...


Etter alle forsyningene jeg har fått med stoffer igjen om se siste årene, 
har det samlet seg opp en ganske så stor bunke med sengetøy i forskjellige farger...
Planen har lenge vært å hekle tepper av sengetyøene, 
jeg måtte bare lære meg å hekle først...


Noen timer med oppriving av sengetøy og laken....


Til stor glede for Sofus, som synes jeg hadde laget noen NydeligFlotte fotballer...


Så før jeg satt i gang med heklingen måtte han selvsagt få lov til å sparke ballene litt rundt først!



I dag er teppet så stort...
Det går sakte fremover, og jeg må ofte ta pauser for å 
legge meg på sofan og strekke ut magen som er litt vond om dagen...


I morgen skal vi tilbake på Rikshortpitalet, på en organrettet ultralyd...
Det gleder jeg meg veldig til!
Selvom det bare er 17 dager siden sist UL, synes jeg det føles som er evighet, 
så det skal bli godt å få hilse på den lille igjen!!!

Ønsker deg en NydeligFlott søndag!

Vi blogges...

1 kommentar:

  1. Så flink du har vært som har lært deg å hekle! Det har vært min plan en stund også, men ikke kommet så langt enda.. Det blir så mye fint av det :)
    Og gratulerer med graviditeten!
    klem fra Ingrid

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen noen ord!
Det varmer i et ivrig Blogger-hjerte!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...