søndag 14. august 2016

Gult er kult! ( Stem på meg !! )

Ny stol i stua!! Kjempe komfortabel og kjempe gul!!
NydeligFlott og skikkelig kul!!


Vi har byttet ut sofan med en mindre sofa og to godstoler... Den gule stolen skal jeg kose meg i ikveld, med hekletøyet mitt... Det er vel på tide å hekle ferdig gulvteppet til Klaras rom!!


Er du på Instagram ??
Kan du hjelpe oss å vinne en konkurranse?? 
Vi er nemlig i finalen til Byggmakker´s sommerkonkuranse 
"Vis oss din sommeroase"

For å stemme på oss kan du gå inn på @byggmakker ( på instagram ) og stemme på vårt bilde, nr. 4.
Vinneren vil bli annonsert i morgen, og premien er på hele 10000 kr!!!


Krysser fingrene og håper på flest stemmer!! 
Nå skal det hekles i godstolen!! 
Vi blogges...


2 kommentarer:

  1. Klart jeg skal stemme!!

    SvarSlett
  2. Jeg er ikke på instagram, og får dermed ikke stemt, dessverre. Likevel krysser jeg fingrene for at du vinner :-) Du hadde fortjent det nå :-D

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen noen ord!
Det varmer i et ivrig Blogger-hjerte!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...