fredag 9. september 2016

3 måneder!!

Hipp Hurra!!
I dag er vår lille frøken 3 måneder!!!


Merkedager som dette feires selvsagt med flagg på senga!


Tenk at det er hele 3 mnd siden hun kom til verden. Tiden fra da og frem til nå har både gått fort og sakte!! I går leste jeg meg tilbake her på bloggen, om svangerskapene våre og om alt vi har vært igjennom siden Klara ble født... Vi har virkelig fått vår posjon med motgang, men jeg synes vi takler den på en fin måte! Vi kommer oss gjennom dagene med humøret (stortsett) på topp. Mannen min og jeg samarbeider fint. Sofus er glad og fornøyd. Klara vokser og blir stor og sterk.


I dag veier hun 2200 gram!



Klara har begynt å være litt mere våken, 
så når vi ikke er tilstede har hun kaninen og bien som holder henne med selskap...


Vår flinke lille frøken har også (som jeg skrev tidligere) begynt å drikke av flaske. Hvert måltid starter med flaske. Og hun drikker ca halve måltidet gjennom den...


Resten av måltidet får hun gjennom sonden sin...


Hipp Hurra for vår lille sterke Klara!!


Håper vi kan feire 4 måneders dagen hennes hjemme!
Tiden vil vise...


1 kommentar:

  1. Så flott at hun har lagt på seg og vokser!! Hurra med 3 mnd!!! 😄👍🏼🎊 Hun er super søt da!! 💗💗💗

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen noen ord!
Det varmer i et ivrig Blogger-hjerte!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...