fredag 25. november 2016

NydeligFlott på fransk...

Bildet under viser fjorårets julepynt, og jeg klør i fingrene etter å pynte til jul igjen. 
Men jeg har satt meg en grense, og tar ikke frem julepynten før på søndag ; 
Første søndag i advent. 


Her om dagen dukket det opp et fransk blad i posten. 
Maison Creative var navnet. Og hvorfor fikk jeg det ??! 


Jo, fordi de hadde lånt et bilde av meg til å bruke i en av artiklene sine!


I bladet er bildet speilvendt, men under her ser du orginalen. 
Søteste Sofus i ullpysjen sin, som står og beundrer den NydeligFlotte julegirlanderen...


Kulene er av glass, og siden julen i fjor var Batmans første jul, så turte jeg ikke å henge de på treet, itilfelle hun skulle begynne å klatre i det, eller leke med kulene.


Og siden det ble så dekorativt med en julekulegirlander, tror jeg kanskje at jeg må lage en tilsvarende i år.... Det er faktisk ikke sikkert at vi får plass til et juletre i år engang, siden Klara og alle maskinene hennes tar opp så mye plass i stua....


Tilbake til den franske artikkelen...
Nå hadde ikke jeg fransk på skolen, så hva som står i teksten under bildet, det aner jeg ikke!
Men jeg lot Google translate gjøre et forsøk...

"På ledningen. En gyllen ledningen, frukt-formede baller, 
kaker eller tegn : la barna gleden av å komponere de vakreste julelysene."

Tja... Man kan ikke stole helt på Google translate, 
men jeg fikk ihvertfall et lite inntrykk av hva som sto skrevet da....

* hihi *


Ønsker alle som titter innom en NydeligFlott fredag!

Vi blogges...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen noen ord!
Det varmer i et ivrig Blogger-hjerte!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...