mandag 16. januar 2017

Good morning, Monday!

Det er rart med det, hvordan de forskjellige ukedagene gir forskjellige forventninger og gleder. Jeg er faktisk glad for at ukene har en viss dynamikk, og at ikke alle dagene er like. Lørdag hele uken liksom.... Jeg vet ikke, jeg tror kanskje jeg hadde gått lei, selvom jeg elsker lørdager......
Når mandagen kommer, starter man liksom på nytt. Med blanke ark. En ny uke ligger foran oss. Planlagt og klar. Dagene går, og etterhvert begynner det å nærme seg helg. Endelig fredag! Den beste dagen i uka...!?  Eller er det lørdag som er best ? eller søndag ?
Noen ganger synes jeg faktisk at mandag også en ganske så fin dag. Som i dag. Solen skinner og fuglene kvitrer. Hadde det bare vært litt varmere i lufta... Også må vi ikke glemme de andre dagene i uka da.... Tirsdag, onsdag og torsdag.... Har du noen gang tenkt over at livet består av flest hverdager!?! Så det er ekstra viktig å nyte de dagene også!!!


Dagen i dag.
Mannen er på jobb, Sofus er i barnehagen. Klara og jeg er hjemme. Vi skulle egentlig hatt besøk av en journalist i morgentimene, men møtet ble utsatt pga sykdom... Så da får vi glede oss til det, senere i uken. Denne dagen skal fylles med klesvasking, støvsuging og matlaging. Mannen og jeg skal prøve oss på en ny oppskrift i ettermiddag. Linsegryte med kokos, chili og koriander. Mmmm! Ellers skal jeg bruke dagen til å kose og leke med Klara. Også har jeg lovet Sofus å hente han tidlig i dag, slik at vi får lekt litt sammen før det er kvelden igjen..... Og vips så er det tirsdag!!!

Vi blogges...




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen noen ord!
Det varmer i et ivrig Blogger-hjerte!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...