tirsdag 30. mai 2017

Ferie...

Brått så tok vi oss en etterlengtet sommerferie.... Eller.... Jeg har jo "ferie" hver dag, ettersom jeg er hjemme i permisjon med Klara. Men mannen min fikk seg plutselig ny jobb, og derfor startet årets sommerferie noen uker tidligere enn planlagt, ettersom han snart skal over i den nye jobben...


Siste dag i gamle jobb ventet Sofus og jeg på altan, og veivet med flagg da Aleksander kjørte opp på gårdsplassen vår!! Hipp hurra for 6 uker ferie, etterfulgt av ny jobb!!


Vi nyter dagene hjemme sammen, og har ikke de største planene for ferien... Hyttetur, strandkos, hagestell, grilling og ellers bare nyte livet.....


Jo, også skal vi jo ha bursdagsfeiring!! Klara fyller jo snart 1 år, og det må virkelig feires!! Så jeg gleder meg til å stelle i stand til NydeligFlott selskap!! På bildet under kan du forresten se at Klara har fått to små tenner.... Store lille jenta vår!

* søteste *


Ellers så må jeg si vi har vært veldig heldige med være den første uken i ferien.... Så vi har vært mye på stranden og kost oss!!! Fisket krabber, matet svaner, plukket søppel langs strandkanten og lett etter fine skjell og sneglehus....


Det var i hvert fall en liten oppdatering fra denne kanten.... 
Jeg kommer sterkere tilbake med nye innlegg etterhvert! 

Ønsker deg som titter innom fortsatt glade mai-dager. Snart er det juni!!

Vi blogges...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen noen ord!
Det varmer i et ivrig Blogger-hjerte!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...