tirsdag 29. august 2017

Ommøblering i stua...

Jeg elsker å ommøblere, noe mannen ikke er like begeistret for.... Heldigvis for han er det ikke store forandringene som blir gjort når jeg først setter i gang, for stuen vår er ikke det beste rommet å gjøre forandringer i.... Men når jeg vil, så får jeg til... 


I denne omgangen har jeg gjort slagbenken om til en seng igjen. 
Eller kjøkkensofa´n som vi kaller den, 
siden den er plassert rett ved siden av det lille kjøkkenet vårt.



Sofus og Klara sitter ofte og leker sammen i sofa´n, 
og i dag er de på piknik, med all lekematen til Sofus....


Litt lenger inn i stua har jeg også gjort forandringer... Den gamle hylla i teak har endelig kommet tilbake igjen, etter et langt opphold på soverommet.


I kakeboksen, kofferten og legohodet har Klara lekene sine, 
slik at de er lett tilgjengelige når hun skal leke eller trene på den rosa matten sin.


Batman er også glad i den "nye" sofa´n og sover gjerne formiddagsluren sin der....


Nå skal jeg straks følge Sofus i barnehagen, og Klara skal sove den første luren sin. Man blir jo tidlig trøtt når en skal våkne før klokken seks om morgenen....

* gjesp *

Ønsker alle som titter innom en NydeligFlott dag!
Vi blogges...



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen noen ord!
Det varmer i et ivrig Blogger-hjerte!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...