torsdag 3. august 2017

Pommes frites...

Jepp! 
I dag har jeg lagd flere "påmfri" klær.... 
Jeg utfordret meg selv, og prøvde meg på en bukse med lommer i dag.

* knis


Så her kommer bilder fra en liten og super rask fotoshoot av Sofusen, 
som omtrent ikke klarer å stå stille i ett sekund av gangen.
Og i hvert fall ikke når mamma´n hans ber han om det...




Søteste Sofusen min, med pommes frites i lommene!!
Buksa var ikke vanskelig å sy, og jeg ble veldig fornøyd med resultatet.
Så jeg kommer nok til å sy flere varianter av denne fremover.


Sofus ble også veldig fornøyd med de nye klærne
Og han har allerede lagt de klare, 
slik at han kan ha de på seg i barnehagen i morgen...


Hahaha! Så gøy det er å sy. Gleder meg allerede til i morgen!
Lurer på hva jeg skal sy da....

Ønsker deg som titter innom en NydeligFlott kveld!

Vi blogges...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen noen ord!
Det varmer i et ivrig Blogger-hjerte!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...