fredag 8. september 2017

Nytt tøy til kalde høstdager...

Den siste uken har jeg brukt mye tid på syrommet, 
og som vanlig prøver jeg meg på nye ting. 
Denne gangen var det varmt tøy til Klara som sto for tur...


Softshellstoffet er fra ebay, og ullstoffet er fra janusfabrikken. 


Jeg startet med softshelldressen, og møtte på litt utfordringer etterhvert. 
Jeg vurderte sterkt å sy glidelås i dressen, men etter å ha øvd meg noen ganger på et par 
prøvelapper fant jeg ut at i denne omgang fikk det bli trykknapper isteden for glidelås. 
Så får jeg heller lære meg hvordan sy glidelås til en annen gang.... 

Det var veldig gøy og lett å sy i softshellstoffet, 
og jeg ble veldig fornøyd med sømmene !! 
På armer og ben avsluttet jeg med myk og varm ullribb.


Jeg sydde også en deilig tynn ulldress som Klara kan ha på seg inni dressen. 

Og på toppen av det hele sydde jeg en lue i tykk ull. 
Det ble faktisk to luer, siden jeg feilet litt på første forsøk... 
Men lue nr. 2 ble helt perfekt. 


Sofus, som vanligvis ikke vil være med på bilder, 
ville i dag veldig gjerne være med på et bilde, 
iført lua som ble for stor til lillesøster....


I helgen skal vi gå på tur, og Klara skal sitte i bæremeis for aller første gang....
Så da passer det fint med nytt og varmt tøy på kroppen!


PS. Ikke glem å delta på give awayen jeg har på Instagram denne helgen, 
hvor du kan vinne en førselsplakat!! 
Instagram : @nydeligflottbloggen


Ønsker deg som titter innom en NydeligFlott helg!

Vi blogges...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen noen ord!
Det varmer i et ivrig Blogger-hjerte!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...