mandag 12. mars 2018

Sofus sin nye hobby!

Hei igjen mine kjære følgere! Nå er det lenge siden sist jeg var innom her. Beklager det så mye altså, men jeg har rett og slett ikke hatt tid til å sette meg ned og skrive til dere....

De siste to ukene har Klara vært syk, men nå er hun på bena igjen, og "rumpeaker" seg rundt...
Høy feber, hoste og sår hals er hva vår lille frøken har vært plaget med... Så det har ikke vært noe alvorlig altså... 


Som dere ser på dagens bilder har Sofus fått seg en ny hobby. Nemlig å fargelegge. Han kan sitte hele dagen med dette, og storkoser seg med den nye hobbyen sin. 



Stueveggen er full av fargerike tegninger, og Sofus er så stolt av alle kunstverkene sine!
Og han har vist store planer om å fylle hele huset med tegninger....


Klara har fulgt nøye med på storebror, og i går tegnet hun sin aller første tegning. 


Hun måpte og sa "OOooh" etterhvert som arket ble fargelagt... 
Og synes dette var kjempe gøy!



Sofus er ganske flink til å tegne selv også, og på fredag kom han hjem fra barnehagen med denne søte tegningen... 


Klara står øverst på sklia, og Sofus står klar til å ta henne imot! 


Nei, nå må jeg sette meg ned på gulvet og leke litt med Klara!!

Ønsker alle som titter innom en NydeligFlott ny uke! 

Vi blogges....

2 kommentarer:

  1. Fargelegging er en herlig hobby! :-) Og jeg ser for meg Klaras ansikt, etter hvert som kunstverket hennes skrider fram <3 Også så herlig Sofus-tegning, som viser omsorgen han har for lillesøster :-)

    SvarSlett
  2. Kjempekoselig med tegningene på veggen. Gøy for barna å se at det de gjør blir satt pris på :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen noen ord!
Det varmer i et ivrig Blogger-hjerte!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...